طراحی دکوراسیون

دیزاین داخلی منزل

طراحی دکوراسیون

دیزاین داخلی منزل

نورپردازی دکوراسیون داخلی منزل

نورپردازی در دکوراسیون داخلی منزل بسیار تاثیر‌گذاراست و ترکیب نور با رنگ­های مناسب و سایر قطعات و وسایل خانه زیبایی و جذابیت خاص ومنحصر بفردی به خانه می­بخشد. به عنوان مثال: اتاق نشیمن که بیشترین استفاده را در خانه دارد باید جوی آرام، راحت و با روشنایی کافی در این اتاق باشد. راه­های نورپردازی دکوراسیون داخلی منزل به سه دسته نورپردازی محدود، متمرکز و روشنایی عمومی تقسیم می­شود. بهتر است ازهرکدام ازاین نوع نورپردازی­ها برحسب نیازو سلیقه افراد خانه در قسمت­های مختلف مثلا بر روی سقف،دیوار،کابینت،آشپزخانه و....استفاده بشود. به عنوان مثال نورپردازی متمرکزباید بالای یک تابلونصب شود.        پس نتیجه میگیریم که نورپردازی تاثیر بسزایی بر روی زیبایی و دکوراسیون داخلی منزل دارد.

 




طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد.

مخصوصا در خانه های کوچک و آپارتمانی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

نقل مکان به خانه های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما  نحوه چیدمان دکوراسیون خانه تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا خانم خانه می شود و شما باید باسلیقه خود تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و درون شما باشد.

 برای این کار شما نیاز دارید که نکات مهم در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بدانید و وسایل مختلف از جمله مبلمان و رنگ دیوارها و بافت آن ها را به خوبی انتخاب کنید تا در هماهنگی با یکدیگر باشند و با یک نقشه از پیش تعیین شده وسایل را درست در سر جای خود قرار دهید و مرحله به مرحله مثل یک طراح داخلی حرفه ای، کار طراحی و دیزاین منزل خود را انجام دهید.

درنهایت شما دارای منزلی زیبا هستید.